Om aan te tonen dat de zomer van 21 een natte zomer was, kan u een blik werpen op de parking van de Japanse tuin in Hasselt! Gelukkig was het mooi weer tijdens ons speed-bezoek. We hadden oog voor de vele mooie hoekjes en ons bezoek zat er op voor we er erg in hadden:)
